Quote of the Day

What goes around comes around.

Wednesday, October 20, 2010

Hello!!

At last!!!! Selamat juga i membuat blog setelah sekian lama dah merancang dan berangan untuk menulis blog. Ni gara-gara pengaruh rakan sebaya serta orang tua belia dan jugak advertismen secara langsung dan tidak langsung dalam paper dan muvi. Talk about movie, i teringat la pulak cite yang membuatkan i tertarik untuk menulis blog iaitu Julie/Julia; Maryl Streep dgn Amy Adams berlakon.

Spoiler alert: food looks good.men not so much 


















For those who don't know, cite ni pasal minah ni (amy adams) yang jeles dengan kawan2 die yang berjaya. So, nak buktikan die jugak boley jadi feymes minah ni buat la blog untuk challengekan diri sendiri untuk menghabiskan buku resepi chef masakan perancis (meryl streep) yang tebal giler tahap baling kat gajah pn diorg boleh pengsan. Cite ni sangat bes!! Tidak digalakkan kepada sesiapa yang lapar dan wanita-wanita mengidam.

so anyway, since i nak kene stadi sebab khamis ni ade test and banyak giler assingment nak kene siapkan (omgomgomg.tapi sempat aje nak tulis blog.gedik) kene tulis pendek2 aje. sape-sape yang terjumpa dan terbaca post ni silalah tinggalkan komen ok!

Sekian, majulah blog untuk negara XD

3 comments:

  1. OMG!!! ni la muvi tuuu!!! hahahaha

    ReplyDelete
  2. aku komen.. ok.. hha

    ReplyDelete
  3. musi: hehe.i ske giler cite ni kot!!!!

    zira: haha.yay! ak da ad follower lg.baru satu.sedey

    ReplyDelete